Klassens största fjotiz i 3:an -.-

Alla inlägg under mars 2011

Av Mathilda - 29 mars 2011 15:05

HEJ!


jag och eb tjej kompis skulle vilja göra en låt ngn som har en bra låt som ni själva skrivit ? för melodi  och de fixar vi 2 sedan vi vill så gärna bli artister så snälls,snälls,Snälla ge oss tips på melodi,låt,text,humor ja sånt vi behöver till en låt snälla ge mig ett glatt förtroende :) ....

Av Mathilda - 29 mars 2011 14:22


  • engelska

this is my stardoll if you ahr stardoll & want to be friends my name is mattiz1 and my friend matiz2 thanks & hello

mattiz1

  • danska

dette er mit Stardoll hvis du ahr Stardoll & ønsker at være venner mit navn er mattiz1 og min ven matiz2 tak & hello


finska

Hei tämä on minulle satrdoll jos haluat olla ystäviä minulle haku mattiz1 niin hitatr sinä minua


svenska

hej om du vill bli vän med mig på satrdoll (om du har en ) så söker du på mattiz1 så hittar du mig tack & hej

Av Mathilda - 26 mars 2011 08:17

på första plats har vi  : Johanna  grattis !

på andra plats har vi : coolsisters-3 grattis !

på sista plats har vi sandra grattis sandra :)))

    





de här var veckans bloggare faktist dom bästa men ni vet att ni får själv klart vara med denna nya vecka igen ! :D

Av Mathilda - 23 mars 2011 18:57

Idag lekte jag med Sheila och felicia. Vi har Kört 3 i rad sedan gått ute & lekt i ekdungen . Och de bästa som hänt mig i dag är ...









Att jag ska börja på hedaridskolan kul va ? kan redan mycket om hästar och Sheila och Felicia går med där :DDD undrar om de kommer bli kul ... men aja jag ska få min blogg lite mode,hästig,artistig och sånt just nu ngn som skulle vilja göra en header åt mig ?

Av Mathilda - 23 mars 2011 07:13

Vem ska bli vinnaren ? du vet där man anmäler sig kolla alla som har sagt att dom är med sedan skriv in nanet på den som du tycker hade finast ord,blogg kanske namn :P så du ska först

1. gå in där man anmäler sig

2. klicka vid komentarer

3. kolla någons blogg om du gillar den så skriver du en komentar till detta inlägg .

4. som hennes/honoms namn och blogg


Kram, matilda :)

Av Mathilda - 22 mars 2011 16:28

Idag har jag igen blivit av med min kompis för några suma i min klass känner mig så mobbad av dom :( efter skolan gick jag & lekte ( ingen läx hjälp) sen gick jag hem för att göra en video till bloggen men alla sög ingen vart bra :( så jag gick ut med Elin och vi  hade så kul för jag sa är du tuff hon bara  ja ska du ha bevis ? jag sa då Japp då tog hon av skorna & strumperna gissa hon gick i en stor isig pöll hon stog där typ 10 min & de va ca  12 cm hög :D då när hon kom tillbaka sa jag tuffing tuffing . för att hon kunde bli sjuk så ville inte att hon skulle tycka de va mitt fel efter som jag sa ja när hom  fråga om ett bevis: Sedan gick hon hem för kanske 10 min sen dåvart jag där med min syster sen gick vi hem & nu är jag här :PPPP

Av Mathilda - 22 mars 2011 07:19

God Morgon ! snart ska jag till skolan men vi syns vid ca  kvart i 3 :( för jag har läx hjälp på tisdagar men lovar attt komma i tid & nyheter åt er kram Matilda :) <3

Av Mathilda - 21 mars 2011 18:33

Hej du som kollar på min blogg för första gången kul att ha dig här ! Jag är en tjej som kommer ta hand om dig väl de kan jag lova dig ! Om du vill att din blogg ska bli mer känd ( om du har en) så tävla i mina tävlingar & om just du vinner vinner du fler tittare om du förstår . :) men jag kan berätta att jag är 9 år snäll & håller hemligheter är aldrig kaxig ( förutom när jag blir arg på min  syrra :P ) . Men hoppas att du känner dig hemma i min blogg & dela gärna med dig med idéer år hela bloggen för här får jag flera komentarer och frågor om dagen gilla  gärna min blogg via facebook de skulle göra mig glad men hoppas inte du ahr facebook om du inte är 13 eller mer  ( jag har ej ) kanske skulle vilja men jag håller mig på säkra sidan tills jag är stor nog och förstår hur de går till hälsningar Matilda till bloggen & sandra :)

Presentation


Välkommen !!!! jag älsar att chatta med vänner,släckt

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

är min blogg bra ??
 JA ! världens bästa
 Ja en av dom bästa
 Ja en av dom näst bästa jag sätt
 nja jag tycker de är lite musik på bloggen
 nja den är tråkig
 de fattas ngt
 nej den suger
 nej vem gillar denna blogg tror jag moste spy

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

över sätt här !

få flera 100 besökare gratis !

www.bloggtrafik.nu lovar dig :)

en gäst blogg där du skriver om mode,ändringa

glitter & glams

hello hello hello hello hi

statsistik på tävlande i veckans blogg ungefä

( detta är bara t.e.x så du vet)

1.Anna

2.Dalina :p

3.Ninen!

4.Maya

5.coolsisters-3

6.erica

7.jenny

8.Jaqueline

9.Johanna


Ovido - Quiz & Flashcards